http://Kichrum's Blog/PoSt$page/Мости Світу/
МОСТИ СВІТУ (Сайт виглядає значно краще, якщо увімкнути підтримку графіки!)
  Додати до закладок (Ctrl+D)
  Зробити стартовою

Навігація

Партнери

Класифiкацiя мостiв

Залізничний міст Едуарда VII ст. у Ньюкаслi
Залізничний міст Едуарда VII ст. у Ньюкаслi
  • По області застосування

  • По області застосування мости діляться на:
    • Залізнодорожні
    • Автомобільні
    • Метромости
    • Пішохідні
    • Комбіновані (наприклад, автомобільно-залізнодорожні).

    Виділяють також трубопровідні мости, акведуки (використовуються для транспортування води) і віадуки (мости через яри або ущелини; сполучають крапки, рівні по висоті).

    Залізничний міст через річку Шуя Карелія
    Залізничний міст через річку Шуя Карелія. Дана фотографія була зроблена в 1915 році
  • По конструкції

  • По конструкції мости діляться на:
    • Балочні — найпростіший вид мостів. Призначені для перекриття невеликих прольотів. Пролітні будови — балки, що перекривають відстань між опорами.
    • Висячі — основна конструкція, що несе, виконана з гнучких елементів, проїжджа частина підвішена.
    • Вантові — різновид висячих мостів: роль основної конструкції, що несе, виконує вантова ферма, виконана з прямолінійних сталевих канатів. Цей вигляд представляють всі найбільші по довжині і висоті прольоту мости світу. Прикладом такого моста може служити Великий Обухівський міст у Санкт-Петербурзі.
    • Арочні — основними конструкціями, що несуть, є арки або зведення. При цьому опорам передаються не тільки вертикальні, але і горизонтальні зусилля.
    • Понтонні, або наплавні — тимчасові мости на плавучих опорах.

    Варто відзначити окремо горбаті мости, які відрізняються своєю формою: вони істотно вигнуті вгору.

  • За типом проїзду

    • мости для їзди зверху
    • низом
    • посередині

    Дерев'яний арочний міст в Кіото, Японія
    Дерев'яний арочний міст в Кіото, Японія
  • Розлучні мости

  • Особливий тип мостів — розлучні мости. У розведеному стані міст не заважає проходу суднів. Своїми розлучними мостами знаменитий Санкт-Петербург, де всі мости через Неву, окрім Великого Обухівського моста, є розлучними.


    Особливі конструкції розлучних мостів:
    • Мости, що розводяться підняттям середньої частини
      1. проліт піднімається в горизонтальному положенні вгору (наприклад залізничний міст в Ростові-на-Дону)
      2. проліт або прольоти піднімаються повертаючись навколо одного з шарнірів (наприклад Палацовий міст у Санкт-Петербурзі)
    • Поворотні мости: у таких мостів середня частина шарнірно укріплена на річки, що стоїть в середині, опорі. Міст розлучається поворотом середньої частини на 90°, таким чином середня частина стає паралельна руслу річки. Прекрасним прикладом такої конструкції служить Варваровський міст у українському місті Миколаєвіповоротний проліт якого має довжину 134 метри.

    Палацовий міст у Санкт-Петербурзі у розведеному стані
    Палацовий міст у Санкт-Петербурзі у розведеному стані

Copyright © 2008 "PoSt$page"