http://Kichrum's Blog/PoSt$page/Мости Світу/
МОСТИ СВІТУ (Сайт виглядає значно краще, якщо увімкнути підтримку графіки!)
  Додати до закладок (Ctrl+D)
  Зробити стартовою

Навігація

Партнери

Будiвництво мостiв

Квебекський міст вночі
Квебекський міст вночі

Першим (і найдорожчим — до 50% витрат від загальної вартості будівництва) етапом в побудові моста є зведення опор. Опори споруджуються у відкритих котлованах або шляхом занурення в грунт пальопускних колодязів кесонівзбірних оболонок. Палі (в основному, залізобетонні) використовуються, головним чином, при будівництві малих і середніх мостів. Вони занурюються в грунт при допомозі дизельних молотів і електричних віброзанурювачів. При зведенні великих мостів використовуються в основному збірні оболонки діаметром до 3 метрів.

Пролітні будови зазвичай встановлюють на опори монтажними кранами. При будівництві великих мостів пролітну будову нерідко збирають на березі і потім переміщають (насовують) по опорах з одного берега на іншій. Навісний метод установки припускає нарощування конструкції від опори моста в його проліт. При цьому застосовується навісний монтаж за допомогою крана, що рухається по вже побудованій частині (для металевих пролітних будов) або ж навісна збірка з виготовленням окремих елементів на заводі і подальшим транспортуванням їх до об'єкту (для залізобетонних).

Інакше відбувається будівництво навісних мостів: воно починається з установки пілонов; потім на них підвішуються тимчасові кабелі. З їх допомогою проводиться навивка основних кабелів моста, після чого вмонтовують підвіски і балку жорсткості.

Copyright © 2008 "PoSt$page"